duminică, 5 februarie 2017

Cel mai emoționant moment

      Am fost la protestul de ieri tot în calitate de jurnalist. Am scanat piața de foarte multe ori, am analizat situația pe toate părțile, am verificat tot ce ar trebui să includ în transmisiile în direct. Am văzut foarte multă supărare, fețe triste sau nedormite. Erau părinți cu copii și cu ochii în lacrimi. Am observat persoane de toate vîrstele. Toți scandau și protestau într-un mod pașnic. Iașul e calm, nu apelează la violență.
      Au fost instalate boxe și au fost artiști care au cîntat în Piața Unirii din Iași. Oamenii îi ascultau sau fredonau. Era atîta empatie încît nu o pot descrie în cuvinte.
      Totuși, cel mai emoționant moment a fost atunci cînd o piața arhiplină adică peste 12.000 de persoane a cîntat imnul de stat. În acele momente am simțit cum mă trec fiorii. A fost chiar la nici 5 minute după transmisia în direct în Jurnalul orei 20.00.
      Așa e viața de jurnalist și cu bune și cu rele căci încerci să fii atent la toate și să nu uiți de echilibru. Astăzi e o altă zi care se anunță a fi lungă adică de la ora 14.00 la ora 00.00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu