sâmbătă, 4 februarie 2017

Înainte de a ne înjura, puneți-vă în locul nostru!

      Nu mi-as fi putut inchipui vreodata ca parerile diferite vor duce la suparari mari si chiar la comportamente ciudate. Unii ajung sa jigneasca, sa ii considere drogati sau sa foloseasca tot felul de cuvinte urite la adresa celor care au iesit in piata. Rolul meu ca jurnalist este sa relatez ceea ce vad, sa fiu echidistant, nu sa ma las manipulat sau sa manipulez. Un lucru insa e inacceptabil: violenta in toate formele ei.
     Nu mai tin minte cite proteste au fost in Iasi iar eu am fost trimisa de redactie dar imi amintesc ca erau putini, foarte putini protestatari in comparatie cu alte orase din tara.
    Astazi vroiam doar sa scriu ca jurnalistii din strada sunt acolo sa informeze publicul si nu sa il dezinformeze. Noi nu instigam si nici nu avem rolul de a chema oamenii in strada. Nu e treaba noastra. Eu nu am facut-o niciodata si nu o voi face. Voi incerca sa relatez cit mai atent pentru ca obiectivitatea e importanta.
    Imi doresc ca fiecare jurnalist sa fie corect dar si respectat pentru ca asa cum altii sunt medici, ingineri, avocati asa suntem noi, jurnalisti. Fiecare profesie are riscurile ei si stiu ca breasla nu e mereu, iubita si nici inteleasa.
   Deci inainte de a ne injura puneti-va in locul nostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu