marți, 22 iulie 2014

Phoenix-ul renaște prin chitaristul ieșean Andrei Cerbu?

        Aseară vă povesteam despre micul șahist și matematician iar astăzi vreau să vă împărtășesc cum s-a schimbat relația cu talentatul chitarist, Andrei Mihnea Cerbu. Am prieteni care spun că mai vreau să vorbesc despre altceva decît despre talente, despre copiii minunați din Fonoteca Excelenței. Mă simt foarte bine așa.
        Andrei era extrem de timid, nu foarte încîntat să dea interviuri. Primul interviu i l-am luat la Era Park cînd era vicecampion la karting. M-a impresionat prin modestie, chipul dulce și jucăuș. După aceea am mai fost la concerte c]nd era în trupa Kids Rock despre care am aflat de la inspectorul de imagine de la ISJ Iași, Sabina Manea. A avut dreptate cînd mi-a spus că acei copii sunt foarte talentați. Din formație mi-a atras din nou atenția micul chitarist, Andrei Mihnea Cerbu.

       Între timp, el a mai crescut și are mai multe concerte și dă autografe. Copilul este minunat și a rămas la fel de modest. Extrem de pasionat de cîntatul la chitară, Andrei încîntă publicul și eu observ că a crescut în valoare și lumea întreabă de el, așteaptă să îl revadă cîntînd.
      Andrei este fascinant și l-aș asculta oricînd și tot nu m-aș sătura. Relația mea cu el s-a schimbat total după demararea proiectului Fonoteca Excelenței. Ne vedem mai des.

      Chitaristul ieșean este un brand, la fel ca toți ceilalți din cartea cu audiobook despre copii talentați și alături de alți minunați pe care vreau să vi-i prezint în zilele următoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu