luni, 21 iulie 2014

Bogdan Raicu, micul șahist și matematician din Fonoteca Excelenței

    M-am gîndit să vă prezint experiența mea cu fiecare talent din Fonoteca Excelenței, cum este acum relația cu acesti copiii după aproape 3 luni de la lansarea cărții cu audiobook.
     Voi începe astăzi, 21 iulie 2014 cu Bogdan Raicu. L-am ales pe el pentru că astăzi ne-am întîlnit din nou. Bogdan este un băiat foarte matur în gîndire, extrem de bine crescut, politicos și atent în tot ceea ce face. Mi-a fost extrem de drag de la început dar acum mi se pare și mai scump. Reacția lui de fiecare dată este cea a copilului care dacă te place, se aruncă în brațele tale și vrea să te strîngă tare de parcă nu ar dori să mai plece. Gestul lui mă face să mă gîndesc că pentru el nu sunt doar un jurnalist care i-a luat și îi mai ia interviuri ci mai degrabă sunt o soră mai mare, o prietenă pe care vrea să o revadă deseori. Mă simt măgulită și de fiecare dată mă face să zîmbesc indiferent de starea pe care o aveam înainte de a mă vedea cu el.
    Micul șahist și matematician a premit revista Cervantes și diploma de excelență. Era emoționat și fericit.


   Bogdan iubește foarte mult șahul și nu ratează nici o competiție, nici măcar în vacanță. Astăzi am vorbit de cele mai recente premii și concursuri la care a participat. Am observat multă modestie și plăcere că face ceea ce își dorește. Pe lîngă șah, Bogdan are rezultate deosebite și la matematică și merge la cursurile Centrului de Excelență din Iași.
   Bogdan Raicu este copilul pe care mulți părinți și l-ar dori. De fiecare dată mă determină să mă gîndesc că nu am greșit absolut deloc cînd l-am inclus în cartea cu audiobook Fonoteca Excelenței și cînd am realizat emisiunea Videoteca Excelenței de la Apollonia TV.
  Bogdan este un exemplu pentru mine și m-aș bucura dacă și alți copii ar vrea să îl aibă ca model.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu