luni, 14 iulie 2014

Andrei Mihnea Cerbu, Diana Petcu, Ştefan Atîrgoviţoaie-talente de cea mai bună calitate

       Cine spune că nu sunt talente în ţara asta măcinată de atîta vreme, îi spun că nu are dreptate. Talentele se nasc indiferent de zonă iar noi ar trebui să ne bucurăm de ele.Ar fi minunat dacă am şti să apreciem la adevărata valoare ceea ce este de calitate.
       Ieri seară am fost la un concert pentru care aş plăti şi bilet. Trei copii minunaţi din Iaşi au avut concert. Cei trei sunt cunoscuţi de la diferite evenimente sau concursuri.Au cîntat aseară la chitară şi vove-Andrei Mihnea Cerbu care şi-a lansat şi o piesă. Andrei a venit cu doi prieteni talentaţi respectiv Diana Petcu şi Ştefan Atîrgovoţoaiei, două voci foarte bune şi sensibile. Cei trei ar putea să umple săli dacă ar exista o promovare de lungă durată, pas cu pas.

       Pentru mine, Andrei, Diana, Ştefan reprezintă exemple că talentul e mai presus de toate. Despre Andrei şi Diana puteţi afla detalii în cartea cu audiobook-Fonoteca Excelenţei, primul proiect de acest gen din ţară care are ca scop promovarea talentelor.
      Pe Diana Petcu o puteţi vedea şi pe site-ul Apolloni TV în emisiunea Videoteca Excelenţei. Cu Andrei nu am avut cum să fac emisiune deoarece nu s-a terminat contractul cu PRO TV, după participarea la emisiunea Românii au talent. La ce talent are ar fi meritat să cîştige.
      De fiecare dată cînd îi aud pe aceşti copii minunaţi, mă bucur că îi cunosc şi mă gîndesc că sunt norocoasă să-mi fi făcut astfel de prieteni. Asta sunt ei pentru mine-prieteni de o calitate superioară, suflete sensibile şi creative.

      Într-o societate nebună de tot am găsit puterea să mă detaşez de mediocritate şi vreau să fiu alături de oameni talentaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu