vineri, 4 iulie 2014

Fonoteca Excelenţei-o parte dintre copiii de excepţie din Iaşi

      Cînd m-am gîndit să scot o carte cu audiobook despre copii talentaţi, nu mă gîndeam că mă va schimba atît de mult. Ei mi-au transmis mult din energia pozitivă, din cheful de viaţă, dorinţa de a merge mai departe în ciuda eventualelor probleme care apar.
      Copiii din Fonoteca Excelenţei mi-au arătat că talentul cultivat poate să aducă rezultate chiar dacă nu sunt întotdeauna mulţi bani la dispoziţie pentru pregătire. Munca individuală, zi de zi, perseverenţa şi dorinţa maximă de a avansa, a-şi urma visul.
    Sunt impresionată şi de părinţii care tot ce pot ca să îi susţină pe cei mici. Am întîlnit învăţători sau profesori, antrenori devotaţi şi care nu cer şpagă pentru a face performanţă cu aceşti copii.
    Bucuria mea este cu atît mai mare cu cît, talentele incluse în proiect apar în carte, în audiobook, în emisiuni TV, mergem la evenimente.
    Vă reamintesc cine apare în Fonoteca Excelenţei:
1.       Vladimir Cantemir (tobe)

2.       Andrei Cerbu (chitara+karting)

3.       Ioana Chiriac (pian)

4.       Mălina Ciobanu (vioară)

5.       Evelina Cojocaru (balet)

6.       Raluca Cordobina (dans sportiv)

7.       Gimnis Iași (gimnastică aerobică)-prof.Bogdan Banta

8.       Madalina Lefter (solist vocal)

9.       Radu Miron (olimpic la matematică)

10.     Codin Păcuraru (olimpic la matematică)

11.     Maria Pascal (balet)

12.     Diana Petcu (solist vocal)

13.     Magda Rotaru (olimpică la limba italiană)

14.     Bogdan Raicu (șahist și olimpic la matematică)

15.     Trupele de teatru în limbra franceză de la Colegiul Mihai Eminescu din Iași

 (Lorena Pleşu, Radu Ţibulcă şi colegii).

     Nu ne oprim aici pentru că ei merită promovaţi în continuare! Sper sa apară oportunităţi pentru ei, să existe sponsori care să îi susţină pe viitor!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu