miercuri, 23 iulie 2014

Diana Petcu, ieșeanca cu glas cristalin

     Copiii talentați continuă să fie în atenția mea. De luni am început să vă povestesc cum s-a schimbat relația mea cu ei. Este foarte frumos sentimentul să fii respectat pentru ceea ce faci și să poți comunica. Așa mi se întîmplă cu acești copii. Nu numai băieții precum Bogdan sau Andrei m-au făcut să îmi placă să lucrez cu ei. De exemplu, Diana Petcu este foarte respectuoasă, muncitoare și foarte serioasă şi o admir.

    Cînd am cunoscut-o pe Diana era mică și dezghețată și mi-a plăcut. Cînd am revăzut-o, mi-am adus aminte de prima întîlnire cu ea. Am făcut și o fotografie. Zîmbea mereu și era vorbăreață. Un astfel de copil pentru interviu este extrem de bun pentru că dialogul va fi substanțial. Da, a fost interesantă prima înîlnire.
    Nici nu mi-am dat seamă cît de repede au trecut anii de atunci și am revăzut-o cîntînd alături de Andrei Cerbu. A venit la radio dar era mai puțin vorbăreață și foarte atentă la toate. Cînd îmi spune "sărut mîna" consider un semn de respect, nicidecum nu mă face să mă simt o persoană în vîrstă. Nici nu mai știu de cîtă vreme nu am mai avut o stare atît de bună, un chef de viață și o mulțumire de sine.


    Diana s-a maturizat frumos, este perseverentă și își dedică mult timp cîntatului și repetițiilor. Este o făptură sensibilă dar cu suflet mare, prietenoasă și carismatică. Vocea dulce răsună imediat cînd începe să cînte și vă invit să o susținem împreună, la fel ca și pe ceilalți copii minunați din Fonoteca Excelenței și din Iași, din Moldova, din România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu