vineri, 25 iulie 2014

Mădălina Lefter sau Anastacia din România

     Este vineri și sunt pregătită alt articol. Despre cine va fi? Despre Mădălina Lefter. M-am uitat la cîteva fotografii de-ale ei, am vorbit la telefon și mi s-a părut că am văzut-o într-un mall dar nu era ea.
     Prima dată cînd am văzut-o avea vreo 10 ani. Ce repede a trecut timpul. De atunci a crescut, s-a schimbat, a participat la multe evenimente, spectacole peste tot. Nu mai este micuța timidă, cu părul foarte lung. A devenit o domnișoară frumoasă care atrage ochiul multora. Trebuie să mărturisesc că am amici care îmi spun că nu știau că s-a schimbat atît de mult și că nu au recunoscut-o.

     Pentru mine a rămas la fel și mă refer la atitudinea ei. Este politicoasă, sociabilă, fără fițe și orgolii. Este o adolescentă cu o voce foarte bună, cîntă superb și nu mă plictisesc să o ascult.
    Mădălina știe să își evidențieze calitățile și asta reprezintă un plus pentru cariera ei. Rămîn la părerea că un diamant ștefuit va arăta întotdeauna foarte bine și așa pot spune și despre ieșeanca noastră căreia îi țin pumnii și îi urez să aibă un parcurs plin cu reușite.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu