sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Schimbare de look semnată Geta Voinea

               Astăzi am avut parte de o experiență interesantă. Am fost la Palas pentru o schimbare de look, sfaturi pentru aranjarea părului. Să știți că nu e suficient să te speli pe păr ci contează foarte mult toate produsele pe care le folosim. Șamponul este important dar și balsamul și mască. Poate o să vi se pară o banalitate ceea ce vă spun dar trebuie discutat cu un profesionist ce produse sunt bune pentru fiecare tip de păr pentru ca acesta să arate foarte bine.

             Astăzi am primit sfaturi foarte bune, de care voi ține cont și le voi impărtăși și celor în jurul meu. Nici nu mi-am dat seama cînd a trecut timpul pentru că Geta Voinea m-a eclipsat cu prezența și cu tot ceea ce am discutat.
             Am înțeles că tunsoarea trebuie să ți se potrivească cu felul tău de-a fi, cu job-ul, cu foarma feței etc. M-am lăsat pe mîna profesionistului și îmi place foarte mult ce a ieșit.
             Le mulțumesc mult fetelor de la Palas de la departamentul PR și hair stylist-ului Geta Voinea pentru tot! Schimbarea se vede, s-a produs și o simt și în interior și cred că asta contează foarte mult.
            Voi reveni cu fotografiile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu