joi, 27 iunie 2013

Cum poţi să găseşti un scriitor preferat

       Astăzi am avut ocazia şi onoarea să îl cunosc pe scriitorul George Arion. Romanele sale poliţiste i-au atras pe mulţi tineri şi nu numai. Recunosc că m-au atras romanele poliţiste de foarte mult timp şi chiar nu mai ştiu acum cam de cîţi ani le citesc. Cred că nu am ratat prea multe, dacă mi-au căzut în mînă. Dar nu despre lectura mea vroiam să vă spun sau să vă scriu.

       L-am aşteptat cu nerăbdare pe domnul George Arion la redacţie, aşa cum stabilisem şi trebuie să recunosc că mi-a făcut o imensă plăcere să am ocazia să îi iau un interviu. Un interlocutor deosebit de plăcut care te cucereşte de la primele cuvinte şi cu care ai foarte multe de discutat dar şi de învăţat.
       Ieri cînd am stabilit întîlnirea pentru interviu am spus că va dura aproximativ 10 minute cu gîndul de a nu îi schimba programul sau să îl obosesc pentru că jurnaliştii au obiceiul să vorbească cam mult. Şi uite aşa, socoteala de-acasă, nu se potriveşte cu cea din tîrg şi interviul de 10 minute a devenit într-unul de 38 de minute(mă refer la partea înregistrată pe cabină). Discuţia a continuat şi cred că ar mai fi durat dacă nu m-aş fi gîndit că mai are şi alte treburi şi că trebuie să se pregătească pentru întîlnirea de la ora 18 de la Muzeul Literaturii Române din Iaşi.
       Am luat atîtea interviuri şi am întîlnit fel de fel de oameni dar puţini m-au fascinat atît de mult încît de dimineaţă numai la acel interviu mă gîndesc. Gîndirea şi stilul scriitorul George Arion ţi se lipsesc pe suflet. Şi atunci îmi amintesc cît de rar vorbim cu şi despre astfel de oameni, de exemple, de personalităţi şi chiar nu înţeleg de ce.
     Vă recomand romanul poliţist "Atac în bibliotecă" dar şi celelalte. Sunte cărţi care merită citite, veţi vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu