luni, 17 iunie 2013

Elogiul autorităţilor...la mare cinste

      Prin prisma meserei am ocazia să merg la tot felul de evenimente. Unele sunt deosebit de frumoase şi interesante iar altele încep bine şi se găsesc unii să le strice prin faze de prost gust. Mă bucur că se întîmplă tot felul de lucruri şi evit să spun cine le organizează indiferent de situaţie, fie persoane care nu sunt implicate poltic sau autorităţi. Dacă fac treabă bune, nu am de ce să fac diferenţa.
     Jenant mi se pare cînd cineva îşi atribuie ceva ce nu e al lui şi mai mult apare mereu în faţă. Mi se pare total deplasat, nu mai pot tolera să văd şi să aud fără să nu spun absolut nimic. Nu voi folosi un limbaj colorat pentru că nu ar fi civilizat dar asta nu înseamnă că închid ochii la fazele de toată jenă.
     Văd că are românul şi moldoveanul o durere-dacă realizează ceva sau este invitat la un eveniment să se laude singur, să îşi dorească să fie ridicat în slăvi, să fie premiat, elogiat şi toate celelalte. Eu spun aşa-mai multă muncă, rezultate şi mai puţină galăgie şi laude. Rolul autorităţilor este să rezolve problemele comunităţii lor, să aducă prosperitate, investitorii, să aibă poporul unde să muncească, să ducă un trai mai bun, nicidecum să se laude singure ori de cîte ori au ocazia. Unii nu au limite şi e jenant, penibil.
    E trist că după 23 de ani de la revoluţia din decembrie 1989 sunt foarte mulţi şomeri, salarii mici, exodul elitelor e tot mai mare, mult cinism şi nepăsare şi fiecare trage tot mai mult pentru sine dar din banii statului.
    Să se termine cu prostiile gen diplome date pentru un lucru care era de la sine înţeles că trebuia făcut, laude nefondate, făţărnicie dusă pînă la extremă, snobism şi lista ar putea continua.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu