sâmbătă, 1 iunie 2013

Cînd vremea îți schimbă agenda

    Uneori spunem că nu ieșim cu prietenii pentru că nu avem bani sau timp. Alteori depindem la vreme ca să ne facem treaba. Întotdeauna intervine ceva sau cineva și riscăm să ne fie date planurile peste cap. Eu sunt o persoană care îmi notez ce am de făcut zi de zi și mi-ar fi greu să nu mai fac asta. Dar să știți că nu eu m-am gîndit să folosesc agenda pentru a strucura activitatea zilnică. Am avut un profesor bun în acest sens și care îmi lipsește de multe ori.
    Nu îmi place să o spun în gura mare pe stradă sau să mă lamentez toată ziua dar îmi lipsește. Și e mai greu fără acest profesor decît aș fi crezut. Este vorba despre bunicul de pe mamă sau tatăl mamei mele care împreună cu bunica, mama mamei mele, m-au crescut aproximativ 10 ani. Da, sunt multe lucruri pe care le-am învățat de la ei și aș mai fi putut să învățat dar acum e prea tîrziu.
   Nu sunt dintr-ăia care neagă trecutul, greșelile sau se laudă la infinit. Sunt un om normal care vrea să trăiască într-o țară normală dar ultima parte e mai dificil. Așa că agenda mi-e tare utilă în ceea ce fac și mă ajută să nu uit cu cine trebuie să borbesc, să mă întîlnesc, să iau interviuri și altele.
    De multe ori normalitatea mea este dată peste cap de condițiile meteo nefavorabile. Așa s-a întîmplat și dimineață și uite așa unul dintre planuri a fost amînat pentru altă zi. Vremea e ciudată și cînd ai vrea să fie soare, începe ploaia și cînd ai vrea să fie mai răcoare, e foarte cald. Așa că agenda se va plia în funcție de...vreme care e mai rea decît un șef mofluz, pisălog, malițios, recalcitrant, coleric etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu