marți, 4 decembrie 2012

De ce ar renunța cineva la prietenia de pe facebook?

   De cîteva zile nu reușeam să iau legătura cu o persoană pe care o consideram prieten(este un băiat). Săptămîna trecută am fost plecată la o conferință la Sinaia și cînd am văzut acea persoană pe messenger, am salutat-o dar nu mi-a răspuns. M-am gîndit că a lăsat messengerul deschis și a plecat pe undeva și va răspunde mai tîrziu. M-am întors la Iași, am sunat de mai multe ori, am dat sms, am lăsat mesaj pe messneger și tot nimic. Abia în seara asta mi-am dat seama că  nu vrea să mai vorbească cu mine. Motivul nu îl cunosc. Este o persoană despre care nu ai ce să spui de rău și deci nu aș fi putut comenta niciodată la adresa ei.
   Mă tot gîndeam ce ar putea fi. Cu mîna pe inimă pot spune că nu am bîrfiit-o vreodată sau am zis ceva de rău, chiar nu am avut nici un motiv. Dacă aveam ceva sa să îi zic, îi spuneam în față.
   Pe lîngă faptul că nu mai răspunde, am văzut că m-a scos de pe lista de prieteni  de pe facebook și de pe messenger. Pentru că vroiam să mă lămuresc ce se întîmplă că nu sunt vinovată doar contrariată, am sunat de pe un telefon de-am leu pe care nu-l folosesc prea des. Nu a răspuns dar la cîteva minute, m-a sunat de pe număr ascuns și cînd am spus Alo, a închis.
   Nu mai înțeleg nimic. Nu i-am făcut absolut nimic. Nu știu de unde e atitudinea asta, nu găsesc răspuns. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu