sâmbătă, 22 decembrie 2012

Ce las în urma mea

       A mai trecut un an. Mai sunt doar nouă zile pînă la 1 ianuarie 2013. Sună straniu cu 13 la final dar nu pentru mine. Cifra 13 mi-a purtat mereu noroc și așa vreau să cred că va fi și anul viitor. Doar 9 zile e foarte puțin, nici nu simți cum trec iar anii trec și mai ușor. Asta e senzația pe care o am tot mai des.
      Stau adesea și mă gîndesc ce am făcut pînă la vîrsta asta și dacă nu aș mai fi, ce ar rămîne în urmă. Da, îmi spun în gînd-ce și-ar aduce oamenii aminte de mine? am reușit să fac ceva, măcar puțin pentru cei din jur? Cred că ascultătorii, publicul, cei care mă cunosc, prietenii, rudele și în primul rînd, familia pot judeca.
      N-aș vrea să fiu uitată repede și m-ar durea să nu se mai audă de mine. Nu mă consider o personalitate, o vedetă dar tare aș vrea să existe aprecieri după dispariția mea de pe lumea aceasta. Nu-mi doresc să mor dar viața este scurtă, poate prea scurtă și nu reușim să profităm de ceea ce mi se oferă.
      Niciodată nu am fugit de muncă, nu mi-a fost rușine pentru că nu sunt într-o funcție de conducere. Mi-a plăcut întotdeauna ceea ce am făcut, am alergat după subiecte, am căutat mereu să găsesc informații noi, inedite, să le prezint repede dar să fie probate mai întîi. Am fost o persoană activă pe care servicul a ținut-o mereu în priză și mă bucur. Nu pot sta mult undeva și nici să nu fac nimic zile în șir. Sunt momente cînd vreau să lenevesc dar nu zile la rînd.
      Acum mă gîndesc ca suntem la sfîrșit de an 2012 și sper ca 2013 să-mi aducă tot ce e mai bun pe lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu