sâmbătă, 26 noiembrie 2016

De la Iasi la Soroca

   La sfirsit de toamna am ajuns la Soroca la invitatia unor oameni tare dragi. Niciodata nu stii ce iti poate aduce ceasul si uite asa a fost si in cazul meu atunci cind i-am intilnit pentru prima data pe cei din Soroca. Emotiile si bucuria revederii au fost vizibile desi m-am straduit sa le ascund. Abia cind a trecut putin timp de cind am ajuns m-am relaxat la maximum.
Am plecat la drum cu Catalin si Ionut si eram cei trei care pot ajunge oriunde, cu chef de a revedea prieteni de dincolo de Prut.
   Doamna profesor Maria Pirlitan si doamna profesor Lucia Bunescu sunt gazdele impecabile fara nici o exagerare si stiu cum sa ne faca zilele de neuitat dar si plecarea mai dificila. Ca tot am spus de plecare parca vad ca nu va fi usor.
   Ieri am vazut doua unitati de invatamint preuniversitar respectiv Liceul Constantin Stere si Liceul Petru Rares, ambele din Soroca. La primul dintre ele am avut seminarul despre comunicare si jurnalism iar elevii au adresat multe intrebari si a fost extrem de antrenant.
   La al doilea liceu am vazut un muzeu frumos despre care va voi mai povesti. Uite asa a trecut repede prima zi caci atunci cind esti cu oameni minunati, timpul zboara repede.
   Astazi a fost o alta zi cu locuri de poveste, cu imagini unice, cu zimbete si bunatate despre care voi reveni cu detalii.
   E o experienta maxima si mi-am facut prieteni de calitate si pot spune ca merita sa vizitati Soroca, o sa va placa mult, mult de tot. Acolo unde persoanele sunt nemaipomenite totul e perfect.
   Mii de multumiri gazdelor noastre si calde imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu