duminică, 29 martie 2015

Workshop de jurnalism, la Castelul de la Miclăușeni

     Timp de 2 zile am fost la Miclăușeni pentru a ține un workshop de jurnalism radio și TV. Invitația a venit din partea unui grup de elevi, cei mai mulți fiind de la Colegiul Național Mihai Eminescu din Iași. A fost o experiență frumoasă, cea de a vorbi tinerilor despre meseria mea. 


     Curioși, doritori de a afla cît mai multe lucruri legate de știri, interviuri, surse și alte aspecte din așa zisa bucătărie a jurnalismului, liceenii au adresat multe întrebări. Au fost atît de multe întrebări încît nici nu mi-am dat seamă cînd a trecut tmpul adică orele de workshop.


     Am văzut la ei mult entuziasm și a fost o plăcere să lucrăm împreună. Da, am făcut știri, am dezbătut subiecte prezentate în mass- media, am comentat o știre TV. Tinerii au aflat cum trebuie să procedăm cu sursele și confidențialitatea, cum verificăm informațiile etc.
     Deși ploua mărunt afară, în sală pregătită pentru workshop era veselie, chef de învățat și în nici un moment nu am observat plictiseală sau dezinteres pe fețele lor. M-am bucurat să văd că sunt atenți la detalii, atît ieri, la primul workshop cît și la cel de-al doilea, de dimineață.


    După 2 sesiuni de workshop, am vizitat cu toții, castelul de la Miclăușeni prin amabilitatea ghidului Sebastian Marcoci căruia îi mulțumim pentru tot.

     Întîlnirea a fost eficientă iar liceeni își doresc să ne revedem pentru a afla și alte lucruri. Pe curînd!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu