Vineri,
15 martie 2013, de la ora 19:00, la Cărturești Palas Mall, va avea loc cea de-a
VIII-a ediție a evenimentului Cafeneaua Publică organizat de Fundația
Comunitară Iași. La această ediție se va discuta despre implementarea de
strategii de marketing eficiente la nivelul instituțiilor de cultură ieșene.
Invitatul
special al serii va fi Beatrice Rancea, Director al Operei Naționale Române din
Iași ce va oferiexemple de bune practici în domeniul promovării unei instituții
de cultură cu renume internațional.
Studenții
pasionați de marketing și comunicare vor propune campanii de promovare a Muzeului
Literaturii Române. Pe lângă posibilitatea de a intra în contact cu speakeri cu
notorietate în domenii de interes pentru comunitatea ieșeană, Cafeneaua Publică
își propune și să încurajeze actul de a dona, precum și spiritul de inițiativă.
Participanții
la eveniment vor fi încurajați să doneze o sumă de minim 10 lei ce va fi folosită
pentru a finanța unul dintre proiectele propuse în cadrul ediției.
Trei echipe de studenți și masteranzi de la
Universitățile Al. I Cuza și Gh. Asachi au lucrat, timp de două săptămâni, la
câte o strategie de promovare a Muzeului Literaturii Române. În seara de 15
martie, aceștia își vor prezenta proiectele în fața participanților iar una
dintre echipe va fi declarată câștigătoare, printr-un sistem de votare.
Proiectul câștigător va fi implementat de echipa propunătoare cu ajutorul sumei
de bani strânsă de la participanți și dublată de Fundația Comunitară Iași.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu