Vineri, 15 martie 2013, a avut loc cea de-a VIII-a
ediție a evenimentului Cafeneaua Publică organizat de Fundația Comunitară Iași. Invitatul special,
Beatrice Rancea, Manager al Operei Naționale Române Iași, alături de Anca Buzea, reprezentant al Muzeului
Literaturii Române le-au împărtășit celor peste 70 de participanți povești de succes despre implementarea
de strategii de marketing și comunicare pentru instituțiile de cultură ieșene.
La eveniment au mai venit Mihai
Pintilei, Manager la Teatru Fix, cel care a prezentat publicului conceptul acestui teatru, precum și planurile de
viitor. Cu ocazia evenimentului, Mihai Pintilei a primit din partea Fundației Comunitare Iași diploma „Sunt un om
mare”, acordată pentru o inițiativă ce reușește să trezească spiritul comunitar cultural în rândul
tinerilor.
Unul dintre obiectivele Cafenelei Publice este să
încurajeze actul de a dona, precum și spiritul de inițiativă în comunitate. La această ediție, trei echipe formate
din studenți, masteranzi și absolvenți ai universităților Al. I. Cuza și Gh. Asachi au venit cu propuneri de
campanii de promovare pentru Muzeul Literaturii Române.
Echipa North Eastern Architect a fost declarată
câștigătoarea serii datorită elementului neconvențional integrat în campania lor: instalarea unei
construcții în miniatură reprezentând Muzeul Literaturii Române în puncte cheie din orașul Iași.
Ediția a VIII-a a Cafenelei Publice a strâns din
partea participanților suma de 380 lei, sumă ce va fi dublată de Fundația Comunitară Iași și va fi acordată
echipei câștigătoare. De asemenea, conform declarațiilor Muzeului Literaturii Române, se va păstra o legătură
strânsă cu toate echipele participante, încercând a se găsi o variantă optimă de colaborare pentru
implementarea de elemente din fiecare proiect prezentat.
Partenerul permanent al evenimentului Cafeneaua
Publică, Librăriile Cărturești, a oferit cărți din domeniul comunicării și marketingului tuturor membrilor
echipelor participante.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu