PRIME
Iași organizează și în această primavară proiectul ATELIERE, constituit din trei workshop-uri ce se desfășoară simultan,
susținute de specialiști din domeniu. Cea de-a VI -a ediție aduce în atenția studenților pasionați de
Relații Publice și
Publicitate domeniul copywriting-ului.
Tema
proiectului- Copywriting: meserie sau
talent? le va oferi studenților posibilitatea să-și completeze experiența
scrierii de texte publicitare și să afle cât mai multe despre posibilitățile de
manifestare a abilităților înnăscute. Totodată, domeniul incitant, încă
neexplorat, va constitui contextul favorabil al desfășurării unor workshop-uri
eficiente, cu o parte teoretică și una practică. Participanții vor simula,
așadar, munca unui copywriter și vor afla ce anume presupune aceasta, care sunt
calitățile ce îl pot face un profesionist.
Speakerii acestei ediții Ștefan Negoiță, Raluca Gavrilescu și
Oana Filip le vor oferi studenților șansa de a afla cât mai multe despre
copywriting și posibilitatea de a exersa un talent, de a acumula unele cunoștiințe teoretice
pentru a deveni un adevărat profesionist în acest domeniu.
Studenții pasionați de copywriting sunt
așteptați, odată cu începerea înscrierilor, să completeze formularul de pe pagina
oficială a proiectului. În cadrul fiecărui workshop există un loc gratuit în
urma acceptării provocării lansate de PRIME Iași.
Organizatorii
mizează pe
creativitatea participanților pentru
conceperea unui slogan în cadrul unei campanii de lansare a unui produs
inexistent pe piață, berea la plic.
Acest exercițiu, dincolo de beneficiul direct, va fi un prim pas către
provocările acestei ediții. Până la urmă, o să vorbim despre lumea fascinantă a
copywriting-ului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu