luni, 31 martie 2014

Copywriting: meserie sau talent?

       PRIME Iași organizează și în această primavară  proiectul ATELIERE, constituit din trei  workshop-uri ce se desfășoară simultan, susținute de specialiști din domeniu. Cea de-a VI -a ediție  aduce în atenția studenților pasionați de Relații Publice și Publicitate domeniul copywriting-ului.

    Tema proiectului- Copywriting: meserie sau talent? le va oferi studenților posibilitatea să-și completeze experiența scrierii de texte publicitare și să afle cât mai multe despre posibilitățile de manifestare a abilităților înnăscute. Totodată, domeniul incitant, încă neexplorat, va constitui contextul favorabil al desfășurării unor workshop-uri eficiente, cu o parte teoretică și una practică. Participanții vor simula, așadar, munca unui copywriter și vor afla ce anume presupune aceasta, care sunt calitățile ce îl pot face un  profesionist.
  Speakerii acestei ediții Ștefan Negoiță, Raluca Gavrilescu și Oana Filip le vor oferi studenților șansa de a afla cât mai multe despre copywriting și posibilitatea de a exersa un talent,  de a acumula unele cunoștiințe teoretice pentru a deveni un adevărat profesionist în acest domeniu.
    Studenții pasionați de copywriting sunt așteptați, odată cu începerea înscrierilor, să completeze formularul de pe pagina oficială a proiectului. În cadrul fiecărui workshop există un loc gratuit în urma acceptării provocării lansate de PRIME Iași.
   Organizatorii mizează pe creativitatea participanților pentru  conceperea unui slogan în cadrul unei campanii de lansare a unui produs inexistent pe piață, berea la plic. Acest exercițiu, dincolo de beneficiul direct, va fi un prim pas către provocările acestei ediții. Până la urmă, o să vorbim despre lumea fascinantă a copywriting-ului.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu