vineri, 7 martie 2014

Imaginea contează foarte mult! Du-te la Salon Kristine!

    Imaginea contează foarte mult. Asta mi-a spus mama întotdeauna. Trebuie să fii spălat, călcat, asortat, la patru ace. Asta nu înseamnă că o femeie ar trebui să fie machiată foarte tare sau să poarte accesorii țipătoare sau necorespunzătoare. Cel puțin așă gîndesc eu pentru că nu îmi place să arăt ca un pom de Crăciun.
   Pe lîngă ținuta vestimentară, părul și mîinile sunt o carte de vizită și prin urmare spun destul de multe lucruri despre o persoană de sex feminim sau masculin. În cazul unei femei se observă mai repede fiecare lucru lăsat la voia întîmplării  sau nefăcut corespunzător.
   Doamnelor și domnișoarelor aveți grijă de imaginea voastră pentru că veți vedea cum veți fi privite dar și ce bine vă veți simți. Părul tuns, vopsit, aranjat schimbă foarte mult fizionomia unei persoane. Pensatul poate "îndulci" fața iar un tratament facial va șterge practic imperfecțiunile. Nu vă duceți o dată și gata. Trebuie să devină o obișnuiță iar în timp rezultatele se vor vedea mult mai tare.
   La Salon Kristine am găsit două doamne care reușesc să te facă să arăți foarte bine, folosesc produse profesioniste și își respect foarte mult clientele.

  Ca să nu credeți că sunt vorbe în vînt voi atașa fotografii cu noul look, după tratamentul facial și pensat.

Încercați și nu o să vă pară rău! Doritorii/doritoarele pot să mă contacteze pentru a le da numărul de telefon sau alte detalii. Haideți, doamnelor și domnișoarelor, nu renunați la un lucru deosebit de important- imaginea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu