vineri, 21 februarie 2014

Putem schimba regulile în timpul jocului?

        Vreau să vă relatez o situație. Pe site-ul www.sustinemperformanta.ro a fost un concurs pentru jurnaliști dar nu era precizat că ar fi doar pentru cei din București. Pe parcursul concursului am sesizat mai multe lucruri, pe unele dintre ele le-am anunțat și pe mail celor din organizare. Am mail-urile trimise atunci și am primit și răspuns la ele.
        Prima sesizare era legată de sistemul de vot care nu era intuitiv iar oamenii nu înțelegeau prea bine cum funcționează acesta. A doua sesizare a fost în legătură cu perioada de înscrie a materialelor respective 31 ianuarie 2014 dar ultimele materiale au fost postate pe site-ul concursului pe 3 februarie 2014. Nu am înțeles de ce nu s-a putut respecta ceea ce organizatorii au hotărît și au postat pe site.
      Prima etapa a concursului era cea de votare care scria că va fi pînă pe 15 februarie și tot pe 15 februarie scria că începe a doua etapă-de jurizare. Jurizarea a început pe 17 februarie conform declarației doamnei care s-a ocupat de înscrieri.
      “Prima etapă se va desfăşura în perioada 1 februarie–15 februarie 2014; în această etapă cititorii site-ului www.sustineperformanta.ro vor avea ocazia să voteze cele mai bune materiale. Un cititor nu poate vota decât o singură dată. Primele 10 articole care vor acumula cele mai multe voturi vor fi evaluate şi de un juriu competent care va stabili câştigătorii în perioada 15-20 februarie 2014, iar aceștia vor fi anunţaţi pe site în data de 20 februarie 2014.”- se menționează pe site-ul care organizează concursul pentru jurnaliști.
       Au fost desemnate primele 10 articole din cele 73 înscrise în concurs și urmează a doua etapă. Cele 73 de articole au fost de presă scrisă, online, TV și audio din toată România. Ieri, 20 februarie au fost anunțați cei trei cîștigători care lucrează la instituții media... din București. Asta nu este tot. Pe site scrie clar “Câştigătorii concursului vor primi premii in valoare de: Premiul I – 500 de euro, Premiul II – 300 de euro, Premiul III – 200 de euro.”
        Atît apare scris, iar ieri pe lîngă cei 3 cîștigători au apărut 5 premii speciale ale unor persoane care nu erau printre materialele intrate la jurizare. Postarea cu premiile este pe pagina de facebook a celor mai sus menționați la fel și cu primele 10 cele mai votate materiale. De aici ar rezulta că nu puteau fi evaluate de juriu deoarece nu au trecut de etapa votului, așa cum se anunțase la început.
        Observ că au fost schimbate regulile chair în timpul jocului. Am întrebat înainte de a scrie pe blog și uitați ce răspunsuri am primit legat de premii speciale- „Premiile au fost stabilite de catre juriu, pentru ca au gasit multe materiale pe care si le-ar fi dorit sa le urce pe podium.” iar următorul răspuns este “Nu inteleg la ce va referiti. Nu s-a incalat nimic: au fost acordate cele 3 premii, asa cum s-a anuntat! In plus au fost adaugate cateva premii speciale, pentru ca au fost foarte multe materiale.E adevarat ca daca ar fi fost sa ne luam dupa calitatea materialelor ar fi trebuit sa le premiem pe toate, pentru ca toate au fost foarte bune, dar din pacate nu se putea asta.”.
          Cei care au primit premii speciale au fost, curios, tot din ...București. Am precizat și asta dar nu am mai primit răspuns. Eu v-am relatam întîmplarea. Fiecare să tragă propriile concluzii vis-a-vis de concursul organizat de cei de la www.sustinemperformanta.ro .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu