joi, 27 martie 2014

O vizită apreciată de toți...actrița Stela Popescu în studioul Radio România Iași

     Să fii jurnalist de multe ori înseamnă să fii privilegit. De ce spun asta- uite vin actori mari, personalități din diferite domenii și poți discuta cu ei/ele minuyte sau chiar ore în șir. Zilele acestea a fost actrița Stela Popescu la Iași cu spectacolul Cenușăreasa la Cinema Republica. O persoană foarte faină, caldă super prietenoasă.
    Ieri am mers să discut cu dumeeaei să vină astăzi în studio la Radio România Iași. Nu m-am izbit de un reproș. S-a uitat la mine, mi-a zîmbit puțin și a acceptat foarte repede. Misiunea era îndeplinită. Cel puțin așa gîndeam ieri după amiază.

    Astăzi m-am dus pe teren, la evenimente și pe la prînz așteptam ca actrița să ajungă la radio. Știam că era pe mîini bune pentru că un coleg de redacție se dusese pentru un interviu pentru o emisiune de profil adică cu și despre actori, spectacole de teatru, film etc.
   La un moment dat sună telefonul și colegul Alex îmi spune că se pregătesc să vină spre redacție. Atunci încep să pregătesc apa, sucurile și cafeaua. Între timp aflu că Stela Popescu nu a reușit să își bea cafeaua și că abia așteaptă să servească una dar fără lapte. Uite așa am aflat unul dintre tabieturile doamnei.
  Cînd a ajuns la radio, a avut parte de o primire frumoasă din partea colegilor care o așteptau pentru fotografii, autografe. A stat aproximativ 2 ore din care o oră în transmisie video live la emisiunea Pulsul zilei care este realizată de Cristina Spînu și George Vanvu.
   E frumos să poți să vezi de-aproape un mare actor care pe deasupra este carismatic și în viața de zi cu zi, care nu vine cu ifose și răspunde firesc la tot felul de întrebări. Astăzi am realizat că omul din fața ta poate fi diferit față de actorul de la televizor, că iubește viața și semenii foarte mult și că se simte apreciat. Bine ar fi să gîndească tot mai mulți așa și să pună accent pe adevărata valoare și pe omenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu