vineri, 22 aprilie 2016

Prietenii adevarati sunt asemenea comoriilor

     Am avut bucuria sa fiu invitata la Cluj, la Gala Premiilor MENTOR, eveniment organizat de Fundatia pentru Comunitate.
Am constatat multa caldura, buna organizare si foarte bine conceput de la mod de prezentare a Galei pina la durata(2 ore).
Zece premianti din mai multe orase ale tarii au urcat pe scena de la Centrul de Cultura Urbana din Cluj. Multa modestie si discursuri fara pic de linguseala. In timp ce priveam ma gindeam ca in Iasi dascalii si antrenorii ar merita un astfel de manifestare pentru ca avem destui mentori.

     Il felicit pe directorul Fundatiei pentru comunitate, Imre András pentru implicare, pentru invitatie si pentru primirea de 5 stele. Ma bucur ca am petrecut 3 zile deosebite alaturi de prietenii mei dragi din Galati: Denisa Lepadatu, un copil talentat care a scos deja 8 carti de proza si poezie, mamei si tatalui sau care m-au facut parte a familiei lor minunate. Ii multumesc scriitorului Petre Rau care mi-a spus ca sunt un prieten special iar sentimentul este reciproc.




  La Cluj am revazut-o pe Ligia, colega mea de la Agro TV si un om cu un suflet mare. Am reusit sa ii vad la Gaudeamus, pe citiva colegi de la Radio Cluj printre care se numara Alina Nechita.


  Mare a fost surpriza, dar placuta, sa il cunosc pe domnul Cornel Costea cel care a scris cartea despre Vocile Radio Romania, printre care m-a inclus.
  La Gala am avut ocazia sa o intilnesc pe poeta Ana Blandiana si sa imi acorde un interviu pentru radio.
   Dupa experienta de la Cluj pot spune ca am inteles cit de mult conteaza sa fii alaturi doar de oameni cu inima mare, care pot iubi si pot impartasi cu tine momente deosebite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu