marți, 26 aprilie 2016

Palatul Culturii asteapta turisti

      Am fost prezenta la redeschiderea Palatului Culturii si pot spune ca un vis mi s-a implinit. Aseara mi-am dat seama de ce il adoram in trecut- pentru aerul special care te conduce in ere diferite, te face curios si afli lucruri noi din istoria poporului roman. Acum, dupa renovare, m-am simtit ca intr-o poveste si am facut abstractie la zumzetul vizitatorilor si m-am bucurat de peisaj. Eram fascinata de fiecare coltisor si priveam de mai multe ori acelasi obiect si incercam sa imi reamintesc cum era inainte. E frumos si merita vizitat.
     Iata o parte dintre fotografiile realizate care pot spune mai multe decit mine.

















Sunt expozitii temporare pe care va invit sa le vedeti. Aveti ce sa vizitati in Iasi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu