marți, 19 aprilie 2016

De la pasiune pleaca totul

      De multa vreme constat ca nimic nu este intimplator in viata si ca avem parte de zeci de surprize. Totul depinde de noi sa stim sa le gestionam. In fiecare zi apar provocari si uneori ni se pare normal, alteori avem impresia ca e un vis.
      Viata e un lung sir de experiente, de dorinte, de impliniri sau insatisfactii, de bucurii sau tristeti, toate combinate. Ce ar fi toate daca nu am intelege rostul nostru pe acest pamint!
       De la pasiune pleaca totul, de la determinare si placerea de a face lucruri care ne vor umple sufletul de veselie si de ginduri bune. De cite ori nu mi-am amintit de momentele frumoase traite sau de gesturile minunate venite de la persoane necunoscute. De cite ori nu mi-am spus ca vreau sa fac doar ce imi doresc cu adevarat si nu accept provocari inutile.
       Da, alegerile sunt dificile. Citeodata. Dar oare exista om care sa fi reusit sa faca tot ce si-ar fi dorit, sa multumeasca pe toti dar in primul rind sa fie el multumit? Nu cred ca e posibil.
      Fiinta umana e complexa si functioneaza pe baza de sentimente, rationamente, poate fi subiectiva sau obiectiva. Totusi cel mai frumos lucru e bucuria ce vine din fiecare lucru care iti reuseste, fiecare zimbet pe care il primesti, fiecare om care e sincer cu tine si care te apreciaza asa cum esti cu-adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu