vineri, 15 aprilie 2016

De la Soroca la Iasul meu drag!

     E 13 aprilie 2016 si nu e o zi cu ghinion. E una dintre acele zile in care simti ca soarele iti lumineaza chipul iar sufletul e plin de bucurie. Te trezesti devreme, te mobilizezi si reusesti sa faci intr-o zi cit altii in o saptamina.
     Pe 13 aprilie am cunoscut un grup de elevi si doua cadre didactice din Soroca. Au venit sa viziteze Iasul si i-am insotit prin oras. Asa am redescoperit sau am vazut pentru prima data locuri absolut fabuloase.
    Un grup cu 17 fete si un singur baiat si doua doamne profesor extrem de amabile si mereu cu zimbetul pe buze.

    Uite asa pasii ne-au purtat alaturi de Catalin Acatrinei, catre Catedrala Mitropolitana, Biserica Trei Ierarhi, Palatul Culturii, Catedrala Catolica, Muzeul Unirii si strada Lapusneanu, la Opera Romana la spectacolul Barbierul din Sevilla.


   Urmatoarea zi oaspetii din Soroca au vizitat Ansamblul Golia, Aula Universitatii Tehnice si a Universitatii Al. I. Cuza si au trecut pragul impresionantei bibliotecii de la UTI.

   Nu a fost doar atit pentru ca noi suntem gazde bune si le-am aratat Parcul Copou iar linga Teiul lui Eminescu au avut parte de un moment de poezie si muzica de flaut pregatit de Natalia si George.


   Cum pasiunea pentru opera si viata lui Eminescu este mare am vizitat Muzeul Eminescu dupa care am coborit catre Bojdeuca din Ticau.
   Au mai urmat alte surprize pentru grupul din Soroca: intilnirea cu IPS Teofan, vizitarea unor zone interesante de la subsolul Mitropoliei.


    Totodata pentru a se simti cit mai bine, oaspetii nostrii au vizitat Radio Iasi unde au intrat in direct in emisiunea Pulsul zilei realizata de Florin Daminescu si produsa de George Vanvu.





    Pentru ca cele trei zile sa fie de neuitat va fi realizat un filmulet si pe care il vom revedea cu drag, peste ani.
    Am redescoperit Iasul si farmecul vremurilor trecute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu