luni, 17 noiembrie 2014

Femei de afaceri cu stil, un eveniment foarte reuşit!

     Sîmbătă am fost la un eveniment din...curiozitate. Am ales foarte bine. Mă bucur că am participat la evenimentul Femei de afaceri cu stil organizat de JCI Iaşi. Au fost 8 ore interesante unde persoane diverse au vorbit despre reuşita lor în afaceri dar şi despre piedici. Mi-a plăcut că am descoperit o altă latură a unor doamne sau domni pe care îi ştiam de la evenimente mai sobre.

     Organizarea a fost exemplară. da, ţi-a ieşit foarte bine, Carmen Ungureanu şi ai avut o echipă frumoasă, care şi-a dorit să ne facă să ne simţim în pielea noastră, Speakerii au vorbit nici foarte puţin dar nici prea mult şi au transmis lucruri esenţiale. Nici un personaj cu nasul pe sus chiar dacă cifra de afaceri a vorbitorilor este mare. Fără figuri, fără mofturi, numai politeţe şi mult bun simţ.
     Am plecat de la eveniment cu idei noi, cu impresii bune, cu gîndul că echipa JCI Iaşi a fost la înălţime şia reuşit să aducă peste 150 de persoane, în mare parte femei din mai multe domenii de activitate. A fost o zi petrecută alături de doamne cu stil printre care Camelia Şucu, Doina Cepalis, Mihaela Grigore, Brînduşa Bordeaianu şi multe alte femei foarte interesante.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu