sâmbătă, 12 aprilie 2014

Un ieşean talentat- Andrei Mihnea Cerbu

      Iaşul are copiii talentaţi. Nu mulţi vor să îi vadă, nu vor să îi sprijine, nu le întind o mînă cînd au nevoie. La nivel local puţini sunt cei care au răbdare să afle ce stă în spatele unei figuri timide dar care are potenţial. Aşa se întîmplă şi cu Andrei Mihnea Cerbu. Un baiat talentat care face show pe acolo pe unde cîntă. Puştiul este de milioane şi m-a cucerit de cînd l-am văzut prima dată.
     Cîntă superb, este muncitor, foarte ambiţios iar părinţii lui au grijă să nu îi lipsească nimic, îl încurajează mereu iar asta contează enorm. Dintr-un băieţel timid dar cu potenţial, Andrei a devenit un copil pasionat şi care ştie ce vrea, este mult mai sigur pe el iar pe secnă este lumea lui.
     Nu mă miră deloc faptul că Andrei are o evoluţie de milioane iar publicul este încîntat.
     L-am cunoscut pe Andrei la o competiţie de karting, după aceea l-am văzut evoluînd cu Kids Rock, o formaţie de copiii foarte bine pregătiţi de profesorul Petran Paveliuc.


    Sunt mîndră că am discutat de cîteva ori cu Andrei Mihnea Cerbu şi simt că îl vom vedea des pe marile scene din ţară.

    Bravo,Andrei! Să fii tot mai bun şi să ajungi acolo unde îţi doreşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu