miercuri, 16 aprilie 2014

Sunt jurnalist, nu lucrator in presa

      Astazi am vorbit la o emisiune la Tele M despre studentie. Da, e imposibil sa nu imi amintesc. A fost o perioada frumoasa, in care am descoperit multe lucruri noi ce aveau sa ma lege mai tirziu de ceea ce fac astazi. Facultatea m-a format pentru ca am avut profesori foarte buni, am pus in practica partea teoretica.
      La Jurnalistica am avut parte de cadre didactice precum Alexandru Calinescu, Alexandru Zub, Maria Carpov, Remus Zastroiu, Stelian Dumistracel, Florea Ioncioaia, Daniel Condurache, Vanda Condurache, Mihaela Popovici, Sandi Leonties etc.
      De la fiecare am invatat diferite lucruri care mi-au fost folositoare in meserie. Baza a contact foarte mult. Ma consider norocoasa ca nu am trecut prin facultate si masterat ca gisca prin apa si ca imi sunt utile cele studiate. Nu ma pot incadra in categoria genii dar nici in lucrator in presa, eu am studiat ca sa fiu jurnalist si cred ca se vede ca imi fac meseria cu respect, cu perseverenta,cu drag.
     Pacat ca sunt asa zisi jurnalisti care scriu stiri pe baza unor zvonuri, fac materiale dupa ureche, pun titluri care nu au treaba cu continutul si pretind ca sunt foarte buni. Astfel de exemple ii determina pe cititori/ascultatori/telespectatori sa ne puna in aceeasi oala si sa parem toti neseriosi. Nu suntem toti la fel
     Drept urmare, cine afirma ca scoala romaneasca scoate timpti, se inseala! Sunt multi oameni talentati, scoliti, educati,profesionisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu