duminică, 15 decembrie 2013

Superbe rochiile din colecția Birds by Cătălin Botezatu

       Am promis de ieri seară că vă povestesc cum a fost la prezentarea de modă de la Palas. În deschidere, cîteva modele au defilat cu ținute ale unor firme care au magazine în incinta ansamblului urbanistic. Au fost rochii de seară sau pentru o întîlnire de afaceri, diverse culori și combinații.

      După acest moment, am văzut una dintre colecțiile create de desigenr-ul Cătălin Botezatu. Colecția Birds este interesantă și am observat cu cîtă atenție a pregătit-o. De altfel, creatorul de modă a verificat în amănunt fiecare ținută înainte de a fi prezentată pe scenăă, le ajuta pe fete să urce pentru că unele aveau trene foarte lungi. Au fost rochii din diferite materiale dar toate foarte fine care curgeau ca o spumă, cu multe pene. Au predminat rochiile de culoare neagră și au fost una roșie respectiv pata de culoare iar la final rochia albă-puritate, eleganță.
     Machiajul a fost foarte colorat și se asorta foarte bine cu accesoriile iar părul era simplu dar scotea bine în evidența fiecare trăsătură al modelului care defila.
     Mi-a plăcut colecția Birds iar unele dintre rochii chiar mi-ar plăcea să le pot purta- sunt superbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu