vineri, 27 decembrie 2013

Criosauna și beneficiile sale

     Nu am reușit să vă povestesc cum a fost la criosaună. La început mă gîndeam să nu încerc, mi se părea ciudată ideea de a sta undeva unde e foarte rece. În mintea mea era doar că va fi frig și nu văd utilitatea. Totuși am decis să îmi înving teama și să intru la criosaună. Surpriza a fost mare pentru că, capul era afară și puteai să respiri foarte bine. Am simțit curenți reci dar suportabili iar în zonele unde îmi era mai frig, la cîteva minute, pielea se încălzise foarte tare. În plus, am dormit mai bine iar somnul a fost liniștit și odihnitor.
    Mi-am dat seama că e foarte bine să încerci lucruri noi și care te fac să te simți mai bine, corpul e revigorat.
   Criosauna este o terapie care ajută la eliminarea stresului, a celulitei, ajută la repararea părului în cazul în care el cadesau dacă ai probleme cu circulația periferică.
   O ședintă durează 3 minute iar temperatura poate ajunge și la -180 de grade. Rezultatele nu se văd doar după o ședință și ar fi nevoie de mai multe pentru a se putea observa schimbări majore.
   La salina Terra Centrum din Canta-Păcurari poți încerca criosauna și nu o să îți pară deloc rău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu