duminică, 22 decembrie 2013

Amintiri

     Nu știu ce mi-a venit astăzi dar am vrut să văd fotografii de cînd eram copil. Am găsit unele de cînd avem 5 luni sau un an de zile. Bunicii mei care m-au crescut, Ruxanda și Costachi Murărescu, mă duceau la un fotograf la Roman și făceam fotografii.

     De asemenea, am poze din vacanță fie la mare sau la munte. Și tata îmi făcea des și acum cînd le văd mi se pare amuzante. Figura mea mirată sau prea serioasă mă face acum să rîd. Sunt multe amintiri. Fiecare fotografie are o poveste pe care fie mi-o amintesc, fie mi-a fost spusă și am reținut-o.

    Acum cînd se apropie sărbătorile de iarnă, mi-e mai greu să privesc acele fotografii făcute cu bunicii pentru că ei nu mai sunt. Pe 27 decembrie 2013 se împlinesc 6 ani de cînd bunica Ruxanda nu mai e cu noi iar pe 26 decembrie 2013 sunt deja 9 luni de cînd bunicul Costachi a plecat și el.

   E greu. Sunt momente din trecut de care nu mă voi rupe niciodată iar pe ei sigur nu îi voi uita. Tot ce am bun în mine e de la ei și de la mama și tata. Ei patru m-au învățat ce să fac în viață și să fiu un om bun, educat. Sunt multe amintiri și gînduri bune, mai ales acum în aproierea Crăciunului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu