miercuri, 7 august 2013

Nimeni nu ar trebui să devină "cobaiul " unui medic

    De mai multe săptămîni încerc să îmi rezolv problemele cu dantura dar constat că nu am scăpat. Cînd spun că mai e puțin și nu vor mai fi dureri și nici complicații, nu e deloc așa. Parcă e un coșmar care nu se termină.
    Nici nu mai știu dacă să îmi mai fie frică din cauza a ceea ce va urma sau să mă obișnuiesc cu ideea că m-ai am de tras ceva timp. Răbdarea are limite dar acum trebuie să strîng din dinți-ăia bunii pe care îi am-și să gîndesc pozitiv. Cale de întoarcere nu există iar problemele necesită rezolvare rapidă.
    Dacă tot în perioada asta nu am mai mers la concerte, spectacole de nici un fel aș putea spune că am găsit ceva pentru a le înlocui- zgomotul frezei. Vreau, nu vreau am parte des de el încît a început să îmi placă sau mai bine zis să mă obișnuiesc cu el.
    Experiența mea la un stomatolog din Iași nu este fericită pentru că în loc să scap de o infecție, mi s-a extins și fac al doilea tratament(la alt medic). Uite așa, în loc să intru în concediu, mă plimb des la stomatolog pentru tratamente peste tratamente și tot ce mai e nevoie.
    Nu era suficient că tratamentul inițial a fost apă de ploaie dar mi-a lăsat și nervul sub plomba provizorie și a rupt un ac într-un canal și l-a lăsat acolo. Culmea a fost că astăzi cînd i-am spus medicului respectiv, s-a uitat iritat la mine și a negat totul sau a spus că a procedat cum a crezut mai bine. M-am dus cu o problemă și am plecat de-acolo cu mai multe. Uite așa își fac unii meseria.
   Nu pot să cred cîtă iresponsabilitate poate fi și cît de ușor poate crea probleme un om care ar trebui să te scape de ele. Sper ca alții să nu treacă prin momente de coșmar și să meargă doar la medici cunoscuți care stăpînesc meseria foarte bine. Nimeni nu ar trebui să devină  "cobaiul"  unui cadru medical.
   Ce merită cel care greșește atît de mult? Durerea prin care am trecut și ceea ce va urma nu pot fi înlocuite cu nimic. De uitat, e greu, de iertat e și mai greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu