A 16-a ediţie a Business Days va reveni la Iaşi după
doi ani, în perioada 1-2 octombrie, cu un program complex de acţiuni şi speakeri de top,
conform tradiţiei sale formate în ultimii patru ani. Desfăşurat în cadrul Centrului de Evenimente
din incinta complexului Palas Mall, Iaşi Business Days (www.businessdays.ro/ iaşi-2014) va
reuni, ca şi în cazul ediţiilor de până acum, un număr de aproximativ 1000 de antreprenori, middle
şi top manageri, profesionişti şi specialişti din diverse arii de business, precum
avocaţi, medici, contabili etc.
Evenimentul de la Iaşi va continua succesul ediţiei
anterioare, desfăşurată la Cluj, care a înregistrat peste 1.300 de participanţii provenind
din domenii precum comerţ (15,5%), servicii profesionale (11%), IT (10,7%), bănci şi instituţii
(7,9%), online (4,5%), publicitate (4,1%) etc.
Cel mai amplu eveniment de afaceri din România este
singura manifestare de profil din ţara noastră care realizează o cercetare de piaţă şi
interviuri cu o lună şi jumătate înainte de a desena programul, pentru a identifica cât mai exact nevoile
şi provocările mediului de business din regiune. Temele manifestărilor sunt alese în urma
analizei rezultatelor cercetării.
7 motive pentru care Iaşi Business Days aduce
valoare în dezvoltarea fiecărui participant
- Calitatea speakerilor, prezenţi pentru a te
inspira şi pentru a te ajuta să-ţi dezvolţi abilităţile de management şi antreprenoriale, prin exemple din
propria lor experienţă;
- Numărul mare de specialişti, experţi şi
consultanţi din diverse domenii, prezenţi pentru a te ajuta să găseşti soluţii şi răspunsuri la problemele
şi provocările cu care te confrunţi;
- Participarea speakerilor străini, care vor
prezenta concepte de ultimă oră la nivel internaţional în cadrul conferinţelor, dar şi al
Masterclass-urilor;
- Tipuri de acces adaptate bugetului, interesului şi
timpului fiecăruia;
- Este singurul eveniment din România care are
tipuri de acces MULTIPASS, ce permite intrarea cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, dar nu
în acelaşi timp;
- Este singurul eveniment în care toate
manifestările sunt filmate şi înregistrate, permiţând astfel celor care nu au putut merge la o anumită
manifestare pentru că au ales alta, să poată achiziţiona fie acces online premium pe platforma
video Business Days TV, unde pot vizualiza workshopurile la care nu au fost, fie pot
achiziţiona DVD-ul cu înregistrarea manifestării, direct din magazinul online Business Days, imediat ce sunt
disponibile;
- Evenimentul este transmis live (conferinţele şi
mesele rotunde), astfel încât oameni de afaceri din alte colţuri ale ţării care nu pot fi prezenţi
pot vedea şi înţelege care sunt preocupările mediului de business din regiune.
În cadrul Iaşi Business Days va fi lansat numărul al
treilea al revistei Business Days Magazine, care va fi distribuită gratuit participanţilor la
eveniment.
Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de
înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://www.businessdays.ro/Evenimente/Iaşi-2014/Abonamente.
Tipurile de acces BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit intrarea la
eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază
de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de
locuri.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se
numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Giorgio Fabbri, Radu
Georgescu, Paul J.R. Renaud, Aco Vidovič, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Dragoş Anastasiu, Dragoş
Paval, Dan Zaharia, Vasile Armenean, Dan Fiterman, Sergiu Neguţ, Florentin Banu, Madi Rădulescu, Amalia Sterescu, Doina Cepalis, Adrian Cioroianu şi alţii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu