joi, 29 decembrie 2016

Cum a fost anul 2016 pentru mine

     Mai trece un an și a fost unul plin, extrem de plin. Nu o spun eu ci o arată fotografiile strînse în cele 12 luni ale lui 2016. Fiecare lună a avut provocările ei în sensul cel mai frumos asta pe lîngă activitatea mea, de zi cu zi. Am făcut un pas și au urmat alții mai mari sau mai mici, necesari sau pe care mi-am dorit mult să îi fac dar din toate a rezultat schimbări.
   În luna ianuarie nu se întîmplă prea multe pentru că reprezintă trecerea dintre un an care s-a încheiat și cel care tocmai a început.
   În luna februarie au venit primele momente frumoase respectiv o lansare de carte în Turnul Golia alături de copii extrem de talentanți despre care v-am mai povestit ori de cîte ori am avut ocazia.
 Luna martie a fost una dintre lunile în care emoțiile au apărut des iar bucuriile au venit din mai multe părți. Fotografiile sunt cele care vor arăta ceea ce vă spuneam.
  În martie am primit premiul pentru jurnalism la Gala Națională a Excelenței în Asistenței Sociale de la Ateneul Român din București.

   După doar o zi a urmat un alt premiu important primit din partea Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România pentru volumul meu cu audiobook- Fonoteca Excelenței.

   La alte două zile, la un eveniment organizat în Aula Magna a Universității Al.I.Cuza din Iași primeam un alt premiu alături de asistenți sociali din județul Iași.
 A venit luna aprilie care a adus alte evenimente grozave în viața mea. Am ajuns la Cluj la invitația directorului excutiv al Fundației pentru Comunitate, Imre Andras și am participat la Premiile MENTOR, o manifestare de înaltă ținută unde sunt premiați dascăli din toată țară. Acolo am avut ocazia să îi dau o carte cu autograf doamnei Ana Blandiana și să fiu alături de o tînără care scrie foarte frumos-Denisa Lepădatu din Galați și de mentorul său scriitorul Petre Rău.

   Tot în aprilie am dat un interviu pentru revista de cultură BOEMA. Tînăra scriitoare Denisa Lepădatu a fost cea care mi-a solicitat acest interviu pe care îl găsiți mai sus.

Tot în aprilie am fost invitată la o dezbatere despre mass-media și le mulțumesc mult celor care s-au gîndit la mine.
   Luna mai a adus alte manifestări deosebite la care atașez fotografii. Primul dintre ele a fost ediția a doua a Crosului companiilor, un eveniment pe care l-am prezentat încă de la prima ediție.
 A urmat prezentarea ediției 11 a programului MOL de promovare a tinerelor talente care în anul 2016 a avut loc la Iași, la Hotel Unirea.

   Între 13-15 mai am fost ghid pentru un grup de elevi și cadre didactice din Soroca cu care am rămas prietenă și voi mai colabora cu mare plăcere.
În luna iunie am fost invitată la o dezbatere despre sistemul de educție românesc. Aceasta a avut loc la Colegiul Național din Iași și a fost organizată de revista Alecart- profesorii Nicoleta și Emil Munteanu.
A mai urmat un eveniment caritabil pe care l-am prezentat alături de Maura Anghel, jurnalist, un eveniment care a avut loc în Palas.
  În luna iulie am urcat pe scena Teatrului Luceafărul atunci cînd a inrat pe cablu respectiv UPC, postul Apollonia TV și am acordat vouchere pentru tabăra gimnaștilor Sorina Dărăbăneanu și David Gavrilovici de la Gimnis.
 În luna august am prezentat vernisajul organizat în holul principal al Primăriei Iași acolo unde a expus talentatul Alexandu David, pictorul de 11 ani care impresionează peste tot unde are expoziții.
Tot în august am avut întîlnirea de 20 de ani de la terminarea liceului respectiv Colegiul Mihai Eminescu din Iași, unul dintre cele mi emoționante momente din viață.
  A urmat luna septembrie cu un articol apărut în revista Cronica Veche și le mulțumesc mult celor de acolo și în special Ralucăi Sofian.

   A mai fost un vernisaj organizat în holul mare al Hotelului Unirea unde mai mulți copii invitați de Alexandru David au realizat lucruri și uite așa David aduce în 2017 Festivalul Tablourilor Pacienților Pedriatrici, la Iași.
În octombrie am primit medalie și cupă de la Clubul Gimnis după terminarea campionatului organizat la Casa de Cultură a Studenților.

  În luna octombrie am participat la Școala de boli rare, la București unde am aflat lucruri extrem de interesante și am cunoscut persoane cu un parcurs frumos.
 În luna noiembrie am prezentat evenimentul Leadership la puterea a treia. Mulțumesc mult, Mirela Pascu pentru tot!
 Tot în noiembrie a fost Gala 25 de ani de Salvați Copiii Iași. Organizația a reușit să deruleze multe proiecte pentru comunitate.
A mai fost proiectul derulat la Soroca despre care am mai scris si cu alte ocazii. Am tinut workshop despre Comunicare pentru elevii de aici.

 În luna decembrie au fost foarte multe momente despre care mi-am propus să ma spun sau să vă reamintesc și pentru că fotografiile sunt sugestive nu voi scrie prea multe.

Acesata este una dintre fotografiile de la Gala Star of Hope unde am primit trofelul la categoria Cel mai implicat jurnalist. Mulțumesc tuturor celor care m-au susținut și care apreciază activitatea mea.
O altă fotografie realizată la Gala Dance Energy de pe 16 decembrie acolo unde am fost invitată să vorbesc din partea echipei de la Apollonia TV, post unde realizez emisiunea Videoteca Excelenței.
A urmat un eveniment tare frumos respectiv cel de pe 17 decembrie de la BCU unde Asociația Sharing Love și talentatul pictor Alexandru David au pregătit momente foarte frumoase.
Vreau sa ii multumesc foarte mult pentru tot sprijinul doamnei Carmen Chiorcea, directorul Centrului de Promovare Turistica din Iasi.

La un alt vernisaj al minunatului Alexandru David, tot la Golia.
La Palas la un eveniment organizat de Surisul albastru pentru copiii cu autism. Multumesc mult, Maura!

Am realizat zeci de emisiuni Videoteca Excelentei la Apollonia TV acolo unde VA astept in continuare.
Au mai urmat zile cu bucurii venite din partea prietenilor pe care nu îi uit niciodată, a ascultătorilor sau a telespectatorilor pe care îi prețuiesc și le mulțumesc pentru mesaje, telefoane, mailuri și nenumăratele amintiri.
La mulți ani cu sănătate, bucurii, gînduri bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu