sâmbătă, 3 decembrie 2016

A fost odată ca niciodată

  A fost odata ca niciodata. Asa a inceput si povestea aleasa de mine pentru copilasii din centrele de plasament care au venit astazi la Biserica Sf Brincoveni din Iasi. Initiativa a fost a echipei de la Avisso condusa de ambitioasa Mirabela Miron.
  Am acceptat cu bucurie si emotie sa citesc o poveste copiilor iar bucuria a fost pentru ca au fost atenti, am discutat cu ei la final si am aplaudat impreuna fiecare copil care a dorit sa isi spuna impresiile.


  Fetite si baieti ma urmareau atent si asteptau cu sufletul la gura sa afle ce se va intimpla cu eroul povestii, daca il va incinge pe value, daca o va gasi pe Zana zorilor. Cum povestea era plina de povete, cei mici au pus intrebari si am ris impreuna, am reusit sa avem momente frumoase.



  Bucuria copiiilor a fost cu atit mai mare cu cit finalul a fost fericit si zambetele lor au fost cea mai sugestiva concluzie.
   Le multumesc inca o data celor de la Avisso dar si colegilor din mass media care au venit la eveniment.
    Povestea lui Mos Nicolae a fost minunata si la final am ascultat un program de colinde iar copiii au primit dulciuri, jucarii, ghetute si fetele lor erau luminoase.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu