sâmbătă, 4 iunie 2016

Indiferenta voastra distruge familii

     Tragedia echipajului SMURD Iasi mi-a amintit ca nu poti trimite in lupta pe cineva fara cele necesare. Din pacate au mai murit patru profesionisti. Nu sunt primii dar mi-as dori sa fie ultimii. Pretul platit este foarte mare si nu este  usor de acceptat pentru familii.
      In loc sa gasim vinovati pe cei care au murit, ca doar nu e prima data cind asa se intimpla, mai bine autoritatile ar face ceva, ar rezolva o problema grava: cea a achizitiilor facute pe genunchi.
      In loc sa ii plingem pe cei care nu mai sunt am putea sa fi cumparat mult inainte elicoptere echipate corespunzator. Nu testati oameni care isi iubesc meseria si vor sa ii salveze pe cei care au nevoie! Nu va bateti joc de medici, de asistenti medicali, de piloti, de cei de la SMURD si voi, domnilor politicieni stati bine merci in birouri. Iesiti de-acolo ca sa vedeti realitatea din strada acolo unde uneori disperarea atinge cote maxime.
       Puneti-va un minut in locul echipei SMURD care intervine in diferite locuri, care pleaca fara sa se gindeasca la ei ci la bolnavi. De ce nu faceti nimic ca sa nu se mai intimple tragedii? Citi oameni sa mai moara si pentru ce acest pret? Indiferenta voastra inseamna familii distruse, copii lasati fara parinti, rude plingindu-si mortii.
      Niciodata nu am simtit ca mi se scurge tot singele din corp, ca inima parca nu mai bate. Acum revolta m-a facut sa scriu ca eu nu va mai cred si nici nu sunt dispusa sa stau ca si cum totul e bine.
      Patru salvatori au plecat la ingeri si tot atitea familii sunt distruse sau colegi si prieteni fara putere. Ei au fost acolo unde meseria le-a cerut indiferent de riscuri. Noi nu putem sta cu miinile in san, sa privim inainte si sa uitam. Sunt patru inimi care nu mai bat si pentru noi cei care ii respectam e greu sa intelegem ca nu mai sunt pe pamint.
      Dumnezeu sa ii odihneasca in pace!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu