miercuri, 1 iunie 2016

Bucuria de a fi copil

     De doi ani mă simt ca şi cum am redevenit copil. Da, sunt multe astfel de momente pe care le trăiesc cu ajutorul copiilor din cele doua volume cu audiobook- Fonoteca Excelenţei. De altfel, copilăria are farmecul său, puritatea şi nonconvenţionalul de care noi, adulţii ne mai plîngem uneori.

     De 1 iunie îmi reamintesc că sunt peste 30 de copii în cele două cărţi şi încă alţii care au devenit prietenii Fonotecii. Nu e greu să îmi aduc aminte de fiecare în parte şi nici nu pot lăsa pe cineva la o parte. Toţi îmi sunt dragi şi ţin la ei.

    Copiii sunt cei care au reuşit să îmi schimbe percepţia despre traiul în România, să îmi dea putere de a-mi dori ceva diferit de ceea ce făceam de atiţia ani. Bucuriile lor, talentul, zîmbetul, dorinţa şi toate celelalte au scos din mine un suflu nou, o voce care nu ştie să spună "nu vreau" sau "nu pot".
   De 1 iunie simt bucuria copilăriei. La mulţi ani, copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu