joi, 7 ianuarie 2016

The Revenant, printre filmele preferate

     De o săptămînă mă gîndesc la filmul The Revenant cu Leonardo di Caprio. După mine este cel mai bun film în care a jucat actorul care nu se află printre preferaţii mei. Totuşi rolul făcut este de senzaţie şi l-aş revedea oricînd. Subiectul este incitant iar Leonardo a reuşit să intre extrem de bine în pielea personajului.

     Muzica aleasă este pătrunzătoare, personajele foarte bine alese încît ai impresia că e totul real, nu e film. Timp de 156 de minute eşti mereu în priză şi nimic nu pare previzibil. Asta este părerea mea. Nu sunt de speciliatitatae dar am văzut sute de filme. Cu siguranţă The Revenant cu Leonardo di Caprio şi Tom Hardy va rămîne printre preferetale mele, peste ani.
    Dacă nu l-aţi văzut eu cred că merită să vă faceţi timp şi aştept impresiile voastre. Vizionare plăcută!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu