vineri, 5 mai 2017

Viața de jurnalist e o provocare zi de zi

    Aseară am povestit despre jurnalism, despre activitatea mea de pînă acum. Echipa Alumni de la Universitatea Al.I. Cuza a organizat un altfel de seminar unde a invitat profesori universitari, un antreprenor.
    E greu să vorbești după astfel de invitați dar nu e imposibil. Așa a fost și pentru mine. Mi-am dat seama cît de mult iubesc ceea ce fac- jurnalismul și că e o bucurie să cunosc multe persoane interesante.
    Viața de jurnalist e o provocare zi de zi. Și da, e o meserie pe viață sau cel puțin așa o văd eu, așa e pentru mine. Fiecare întîlnire cu mediul academic îmi amintește de diferențele dintre teorie și practică, dintre realitate și iluzie/vis.
    Mereu le recomand studenților să fie curioși dar să nu dorească să ardă etapele pentru că totul e cu un rost. Za cu za se formează lanțul care poate deveni mai solid dacă învățăm zi de zi, dacă acceptăm că nu putem fi geniali peste noapte.
   Așa că dragi studenți la Jurnalism sau la Comunicare profitați de ocaziile care apar și stați pe lîngă cei care își fac meseria cu profesionalism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu