joi, 9 aprilie 2015

Paştele va fi mai frumos pentru 4 copii din Ţibăneşti

    Ieri după amiază am ajuns pentru a doua oară în satul Jigoreni, comuna Ţibăneşti, judeţul Iaşi, la familia Ţrişcă. Cîteva persoane cu suflet mare, au dorit să bucure 4 copii, acum înainte de Paştele ortodox. Ne-am mobilizat destul de repede şi nu am stat pe gînduri ce să ducem sau cîte lucruri pot fi duse. Fiecare a contribuit cu ce a putut.
    O doamna, care nu doreşte să îi dau numele, a donat suma de 500 de lei, aşa cum a făcut şi prima dată. Cristina Radmehr a cumpărat fructe, zahăr, ulei, faină, şampon, săpun lichid, produse pentru igiena orală şi a amers cu maşina personală.
   Alături de noi a venit şi Luminiţa German care a cumpărat cozonaci şi dulciuri şi ne-a ajutat să ducem pachetele.
   Pianistul Florin Mantale şi familia sa au pregătit mai multe pachete cu papucei, cămăşi, tricouri, dulciuri, cărţi şi alte obiecte, toate fiind utile familiei din Ţibăneşti.
   Mulţumiri şi Alinei Tănase care dorea să meargă cu noi, cu maşina ei dar rămîne pe altă dată.
   Familia Trică va mulţumeşte foarte mult fiecăruia dintre cei care au trimis pachete sau bani şi vă doreşte să aveţi sărbători cu lumină în suflet, sănătate, bucurii!
   Eu vă mulţumesc pentru că aţi răspuns imediat ce aţi văzut postările mele şi împreună am bucurat 4 copii- un băiat şi trei fete.
 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu